Temel Paket

Şirket Kurulumu ve Oturum İzni
2500 PDV Dahildir
  • Yasal İş Adres Temini
  • Yasal Şirket Kurulumu
  • Yasal Oturum İzni
  • Tercüme İşlemleri
  • Sağlık Raporu
  • Kredili Telefon Simkartı
  • 3 Aylık Vergi ve Muhasebe

Standart Paket

Şirket-Oturum ve Danışmanlık
3400 PDV Dahildir
  • Yasal İş Adres Temini
  • Yasal Şirket Kurulumu
  • Yasal Oturum İzni
  • Banka Hesap Açılışı
  • Tercüme İşlemleri
  • Sağlık Sigortası
  • 5 gün Otel ve Araç Temini
  • Website Kurulumu
  • Kredili Telefon Simkartı
  • 3 Aylık Vergi ve Sigorta
Tercih Edilen

Girişimci Paket

Şirket-Oturum ve Danışmanlık Senelik
6800 PDV Dahildir
  • Yasal İş Adres Temini
  • Yasal Şirket Kurulumu
  • Yasal Oturum İzni
  • Banka Hesap Açılışı
  • Tercüme İşlemleri
  • Sağlık Sigortası
  • 5 gün Otel ve Araç Temini
  • Website Kurulumu
  • Kurumsal Kimlik
  • Kredili Telefon Simkartı
  • 12 Aylık Vergi ve Sigorta
12 Aylık

Ödemeleri Nasıl Yapıyoruz ?

Ödemelerin tamamını sözleşme ve fatura ile birlikte Karadağ'da ödemektesiniz. Öncesinde herhangi bir şekilde ödeme talep edilmemektedir.Vekaletli seçeneklerde Türkiye ofisimiz ile yapılan sözleşme ve fatura karşılığında seçeceğiniz pakete istinaden %50 lik ön ödeme yapmanız gerekmektedir. 

Vekaletli Şirket Açılışı Nasıl Oluyor ?

Vekaletli şirket kurulumu, size iletilen vekalet örneği ve gerekli evrakları Türkiye ofisimize kargolamanız akabinde başlamaktadır. Sözleşme yapılmadan herhangi bir evrak tarafınızdan istenmemektedir.

Şirket ve Oturum İşlemi için Karadağ'da Kaç Gün Kalmamız Gerekiyor ?

Şirket kurulum işlemleri ve oturum işlemleri için Karadağ'da minimum 5 gün kalmanızı önermekteyiz. Genel olarak ülkeyi gözlemlemeniz, yaşam standartlarını görmeniz, ülkeyi tanımanız açısından bu süreyi önermekteyiz. Lakin işlemlerin tamamı için vekaletli çalışmada emniyette gerçekleşen parmak izi, fotoğraf çekimi ve bankada gerçekleşecek banka hesap açılışı işlemleri için 2 gün yeterli olacaktır.

İşlemler için Hangi Evraklar Gerekmektedir ?

Şirket kurulumu ve Oturum izni işlemleriniz için yanınızda getirmeniz gereken evraklar, adliyeden veya kaymakamlıktan alacağınız apostilli sabıka kaydı, diploma ve ikametgah yeterli olacaktır.

Ev,İş yeri ve Araç için Destek Veriyor musunuz ?

Ödemelerin tamamını sözleşme ve fatura ile birlikte Karadağ'da ödemektesiniz. Öncesinde herhangi bir şekilde ödeme talep edilmemektedir.Vekaletli seçeneklerde Türkiye ofisimiz ile yapılan sözleşme ve fatura karşılığında seçeceğiniz pakete istinaden %50 lik ön ödeme yapmanız gerekmektedir. 

Şirket Kurulumda Adresi Nasıl Sağlıyorsunuz ?

Bünyemizde yer alan sanal ofisler çerçevesinde, Karadağ kanunlarına uygun bir şekilde adres temini sağlanmaktadır. Adreslerimiz Karadağ devleti tarafından lisanslandırılmış  tamamen yasal adreslerdir. 

Yatırım için Sektör ve Pazar Araştırması Nasıl Yapabilirim ?

İlgilendiğiniz sektör ile ilgili evvelden bilgi almaktayız ve bu konu ile ilgili kapsamlı araştırma neticesinde sizlere raporlama sunulmaktadır. Aynı zamanda geldiğiniz süre boyunca, sektörünüz ile ilgili tesisleri, bölgeleri ve iş adamları ile sizleri buluşturarak bilgi alışverişi yapabilmektesiniz.

Hemen İletişime Geçin
Geleceğinizi Şekillendirin!

BİZE ULAŞIN

Bilgi ve Talep Formu

Talepleriniz ve Sorularınız İçin Sizleri Bekliyoruz !

İletişim Bilgileriniz